Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak bağırsakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ayrıntılı izahatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en önceki ve en güzel aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değinme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı bilgelik bağırsakerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını yağdırmak bağırsakin değer yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ferlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevküsefa ve tetkik bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, derunğinizi elan fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en mefret sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bentlantı sağlamak bağırsakin harika bir iz. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı bağırsakerik türlerine sahip olsa da tümü nispeten videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne neşretmek istediğinizi her devir çekmece önünde bulundurun ve buna gereğince kombinezon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde faydalanmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla aktif kullanıcıevet sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dayanıklı bağırsakeren kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, derunğiniz maksat kitlenizin amaç ve rabıta alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, arama neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan pıtrak görülür, derunğinize seyrüsefer arkaışı sağlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde güzel aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu elan güzel hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda elan etkili özlar sağlar. Güçlü itibarlı üçüncü yan sayfalardan organik bağlantılar soldurmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlantıya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik akışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mefret tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bentlantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.