Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi için, sert çok bileğalışverişkeni kullanmaktadır. Değişken derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, düğün, erdemli dirim standartları, rahatlık, rahat, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bütün bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni yahut esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın alma davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara yönelik fakat nihai nişangâh, her gün elan okkalı satış olmakla müşterek, çoğunlukla, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın başka markalara yeğleme edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların içtimai günah hesabına yahut kendileriyle dayalı çıdem rastgele bir düşünceyi savunmak yahut reddetmek hesabına örgülabilmektedir. Bütün bunların tasavvurı örgülırken, en okkalı örutubet haiz mevzu, inandırıcı bir şekilde alışverişlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı alışverişlenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen tasavvur türünden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, bazısı gün kullanılan oyuncuların sosyete içinde sahip olduğu konumla dayalı olabilirken bazısı gün muhaliflıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten ırak olmasının bir başka nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, başka türlere göre elan azca inandırma edicidir. Sahnelerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin yer aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir yardım unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, elan tabütüvanlü bir yardım yaratabilmek için, reklamlarda kullanılan mizah, matrak haller, erdemli dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, tayflerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda alayünü ettiğimiz yardım unsurları gerçekte akıllıca seçilmektedir. Fakat burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Yalnız umumi olarak reklamlar inandırıcı tamamlanmak zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın esas nizamı nişangâh kitleye seslenme etmek, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek kocaman marj sahibidir. Böylecene nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).